Filme cu și despre cățeluși, care ne dau lecții de viață

Acum trei săptămâni am căutat un film de familie cu căței, pentru că cel mic iubește la nebunie cățeluții și pisicile. Și cum mami încă nu e gata să își mai asume o responsabilitate, am zis să-l bucur măcar cu un film haios.

Am ales după coperta filmului și excluzând ceea ce am vazut deja. Așa am dat de filme care m-au teleportat în copilărie și care le-am văzut cu mare drag de mai multe ori... Filme care m-au răscolit profund și mi-au oferit multe lecții... În final am ales un film, mai mult trist decât haios, dar atât de emotionant, că pe final am si plâns.

Straniu, că și mezinul, la doar 3 ani și jumătate a văzut tot filmul, cu mici abataeri în care pierdea firul, dar era la mine în brațe și îi explicam pân iar începea să fie atent. Câteva zile după, îmi tot adresa întrebări în baza filmului, la fiecare cățeluș pe care-l vedea în stradă.

Așa că am decis să fac tuturor prietenilor mei, cunoștințelor și simpli oaspeți ai blogului o mică listă cu filmele care m-ai emoționt și care mi-au alimentat dragostea ață de câini.

Sunt mult mai multe decât am adunat eu, dar am să vă recomand doar cele pe care le-am văzut și mi-am amintit de ele. Voi începe cu cel mai recent și voi încheia cu cele din copilăria mea.

 
Acestea două de la sfârșit au colorat foarte mult copilăria mea. Asteptam cu mare ardoare noile perepeții ale lui Beethoven și îmi părea atât de super să ai un câine-prieten.



PS. Urmăriți aceste filme cu odorașii voștri ori de câte ori vor cere ei sau va cere copilul din voi. Uneori un câine ne poate învăța mai multă omenie și prieteneie decât o persoană.



Comentarii