Intr-o zi...

Intr-o zi ... am sa iau in maine floarea gandurilor mele. Am sa o strang la piept si ea... isi va schimba culoarea de la bataile inimii. Si va fi galbena, mov, oranj, apoi bleu marin si verde intunecat. Isi va schimba culoarea cu fiecare bataie... Pentru ca ea, floarea, simte ceea ce ascunde melodia sufletului, pe ritmurile inimii.

Inre-o zi ... am sa citesc din carti doar ganduri nu si adevaruri. Ele, adevarurile, sunt prea ale nustiu cui si prea ale cuiva. Ele, adevarurile, zboara pe la casa gandurilor noastre si cersesc sa intre. Si de obicei  intra acolo unde se gandeste mai putin si se crede mai mult.

Intr-o zi ... am sa trimit amurgul la plimbare. Pentru ca el imi lasa mai mult timp pentru a descoperi miunciunile. Pentru ca minciunilor le este frica de intuneric si seara isi descopera fata. Si ce mai lumina emana fata lor!!! Lumineaza constientul nostru ca o aducere aminte a faptului ca nu putem exista fara minciuna. Dar chiar si asa, a doua zi ne punem masca de minciunosi si mintiti, ca seara sa vem ce scoate!

Intr-o zi...

" Într-o zi la gânduri vechi dăm nume noi,
Într-o zi ne-ncearcă viaţa cu de toate,
Într-o zi eşti şi festin eşti şi gunoi,
Într-o zi doar împăcarea nu se poate.
Într-o zi sunt cerşetori şi prea bogaţi,
Într-o zi la poarta nopţii bat mai tare,
Într-o zi sunt toţi de toate dezlegaţi,
Într-o zi prin întuneric sau prin soare."


Muzică: Dinu Giurgiu
Versuri: George Ţărnea
PS. mersi colegei mele Nadia Darie pentru acest cantec...tare mi-a facut sufletul sa strige...

Comentarii

Trimiteți un comentariu