REZULTAT: a 6-a lună de drajeuri ACUMULIT SA

A trecut puțin peste 6 luni de când am făcut cunoștință cu drajeurile ACUMULIT SA ale companiei APL GO. De atunci am postat ocazional pe paginile de socializare tot felul de informații despre drajeuri și efectul lor asupra familiei mele.
La o lună după ce am început a consuma drjeurile ACUMULIT SA am facut prima postare aici... și cu fiecare zi este tot mai des deschisă și citită. Drept urmare a interesului pentru rezultate, am zis fac o recapitulare la ce am mai scris și să postez rezultatele noi.
Am aflat între timp foarte multe lucruri utile despte tot felul de situații, în care are de suferit imunitatea și am văzut personal rezultate WOW la persoane cu afecțiuni ale pilei și nu doar. Dar pentru că cel mai bine am putut vedea efectele la familia mea, am să las mai jos ce rezultatele mele, ale copiilor mei și ale părinților mei

Timp de 6 luni:
- Nu am mai luat nici un medicament sintetic și în trusa mea medicala a rămas doar apă de mare, câteva uleiuri naturale și drajeuri ACUMULIT SA
- Nu am avut complicații de la nici o viroza sau ce o fi fost... că dispărea în maxim 2 zile, fără febră, tuse sau alte stări neplăcute
- Am prevenit o indigestie în câteva ore cu un drajeu de MLS, ICE, NRM
- L-am scăpat pe mezinul meu de o infecție în gât care îi dădea dureri mari și zicea că îl doare urechea și asta în ajun de Paști, la 80 km de oraș. Și asta doar cu MLS, ALT, GRW, STP
- Am scăpat și eu și fiul meu de anghină fără antibiotic și fără nurofen sau alt medicament. Doar cu câteva bombonele din plante și fructe.
- Copiii în 3 săptămâni au scăpat de helminți cu MLS+ALT
- Complexul de detox (MLS+ ALT) pe care l-am oferit părinților meu, a început să curețe rinichii, să fărâme pietrele și să le de afară
- părinții, care sunt trecuți de 50 de ani și au joburi solicitante, câte 12 ore în picioare, au reușit în sfârșit să adoarmă fără geluri sau alte analgezice, după o lună de SLD+STP, deși în astfel de cazuri se recomandă de a consuma această combinație cam 8 luni, pentru un rezultat așteptat.
- tata care a avut mult timp o problemă cu circulația sângelui (cred că încă o mai are) și din cauza căreia se trezea dimineața foarte roșu pe față și senzația de arsură în zona feței și a gâtului, după o lună de ALT, MLS și HRT, stare lui s-a ameliorat. Încă nu a scăpat definitiv de roșeață, dar este într-o formă mai ușoară.
- Încă din copilărie, în momente de maximă tensiune sau situații mai stresante, îmi crește tensiunea și simt o pulsație la nivelul tâmplelor. Cam 2 zile mă ținea starea asta. Acum încerc să anticipez si iau RLX, STP și în câteva ore iau un GTS și sunt ca nouă.
- Au dispărut durerile în perioada ciclului menstrual și s-a normalizat datorită PWR women

ATENȚIE!!!
Am zis și am să mă repet. Aceste drajeuri nu sunt magice, nu te fac de fier ca să nu te îmbolnăvești mai mult de nimic. Drajeurile sunt cocktailuri de plante care îți întăresc imunitatea și face organismul mai rezistent împotriva tuturor microbilor și virușilor. Drajeurile se dizolvă și ajung direct la celule, hrănindu-le și încărcându-le cu energia plantelor. Toate drajeurile au ca scop întărirea imunității și a sănătății generale. Și chiar dacă consumi un drajeu pentru relaxare sau pentru articulații, imunitatea se întărește și starea generală a organismului se îmbunătățește.
Aici o puteți asculta pe dna Alina Roibu, medic terapeut, care vorbește despre produsele companiei APL GO. https://www.youtube.com/watch?v=hHyzW3lkmMM&t=146s

Dacă doriți mai multe detalii sau informații despre companie, produse și chiar să le degustați, îmi puteți scrie pe pagina de facebook sau mă puteți contacta la nr.0723745430 Timișoara și 069571563 Chișinău

Comentarii