O recomandare... de ziua internațională a iubitorilor de carte

Pe sursele media poți găsi un calendar cu tot felul de zile internaționale de la cele haioase la cele absurde. Unele din aceste zile sunt chiar foarte frumoase, fiind un motiv în plus de a celebra iubirea, sărutul, prietenia, omenia sau iubirea de carte.

Astăzi, 9 august este ziua internațională a iubitorilor de carte!
Este o zi cu un pretext în plus de a merge și te pierde în lumea cărților, de a le simți mirosul și vibrația.
Cu acestă ocazie vreau să vă prezint cele trei locuri cu aromă de cărți din Timișoara, de care s-au îndrăgostit copiii mei (eu le iubeam pe când încă nu le știam) și care contribuie ca iubirea lor de cărți să fie sinceră și  autentică.

LIBRARUL CU PAPION 

Un loc deosebit, despre care am tot scris și am postat pe rețelele de socializare. O librărie pentru copii și părinții lor. Un spațiu cu aromă de cărți și cafea, cu muzică din diferite timpuri și stiluri muzicale. Aici copiii mici au posibilitatea să stea la un mic loc de joacă improvizat printre rafturi și pernuțe colorate, ca să se obișnuiască să se afle printre cărți. Tot aici, în fiecare zi, la ora 17.00  copiii pot sculta povești alese și citite cu multă căldură de LIBRARUL CU PAPION. După ce prin gustul poveștilor și a mirosului cu cărți, pot să se facă comod printre pernuțe sau fotolii și să descopere titluri captivante pe cont propriu. LIBRARUL a gândit foarte bine o serie de ateliere pentru copii, adolescenți și părinți care să trezească și mai mult dorința de a te pierde printre cărți. Pe pagina lor de facebook găsiți toate atelierele și activitățile ce urmează. Ștefan, la doar 5 ani și-a făcut singur ”abonament” la poveștile de seară și poate să stea aici și 3-4 ore. Ca să îl scot din librărie, trebuie să îl ademenesc cu ceva foarte bun. 

DOUĂ BUFNIȚE

Un spațiu foarte cald, unde aroma de ceaiuri delicioase fac lectura și mai relaxantă. Pernuțe colorate, jucării de pluș și ”scorburi” pentru cei care aleg să se răsfețe cu o carte proaspăt apărută sau un roman de dragoste... Este locul care adună foarte multe lansări de carte și momente culturale. După mulți ani, aici am asistat la 2 prezentări de carte și aș fi participat la mai multe dacă mezinul meu era nițel mai mare să înțeleagă că mama duce lipsa comunicării cu oamenii de artă. Ștefan adoră spațiu pentru copii, și acea ”gaură în perete” unde se odihnesc jucăriile, în special bufnițele și acolo își ia cărțile și le citește animăluțelor povești despre dinozauri. Aaaa... m-am simțit foarte plăcut să descoper titluri de carte a scriitorilor tineri din R.Moldova acolo. 

 

CĂRTUREȘTI

Este prima librărie care ne-a cucerit aici în Timișoara. Copiii au rămas uimiți de faptul că te poți așeza jos printre rafturi sau pe scări și poți citi cât vrei. Aici Cristian a citit mai multe cărți de aventură, din mai multe vizite. Un sortiment impresionant de titluri, edituri și nu doar. Este locul unde mă încălzesc iarna și îmi iau porția de răcoare vara. Unde pe bune mă rătăcesc printre cărți ore în șir și unde pot găsi cadouri deosebite pentru firi creative și artistice. În fiecare lună la CĂRTUREȘTI găsești zeci de titluri la reducere, iar pe lângă faptul că ai reduce cu buletinul de cărturești, mai aduni pe acest card bănuți pe care îi poți folosi când faci următoarele cumpărături. Un detaliu foarte plăcut pentru iubitorii de cărți.


Mă bucur enorm că am descoperit aceste locuri minunate și mă bucur enorm să văd cum oamenii cumpără cărți și chiar se cumpără... Mă bucur că de fiecare dată când suntem prin apropierea lor, copiii mei mă roagă să intrăm și deja au devenit oarecum de-ai casei, căci sunt gata să rămână acolo și mă trimit pe mine la plimbare cât ei sunt acolo... printre cărți și oameni superbi.

Vreau și pe acestă cale să le mulțumesc pentru că mă ajută enorm în îndrăgostirea copiilor mei de carte și literatură...

Mai am doar un regret, că la Chișinău încă nu există astfel de librării. dar sper că într-una din revenir să aflu că și acolo pot merge cu copiii. Și atunci sigur o să scriu și aici părerile noastre.


Comentarii

  1. Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE, pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE, l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu