Muzică și muza... pentru o creativitate ”nebună”

Este demonstrat științific importanța muzicii asupra sănătății și existenței noastre. Toată lumea vorbește despre rolul muzicii în dezvoltarea copiilor și în tratarea diferitor afecțiuni la oameni și animale. Dar despre acesta puteți citi o groază de cărți și articole pe net.

Eu aș vrea astăzi să vă spun despre muzica care mă inspiră și mă însoțește în nebunia numită creativitate. Despre muza mea și compania mea în miez de noapte, prietena mea în lumea cuvintelor.
 Ascult muzică diferită, în diferite limbi și diferite stiluri, în dependență de starea mea interioară. Deseori ascult lucrări clasice, dar și melodii terapeutice sau sunetul ploii.

Dar cel mai mult mă inspiră muzica spaniolă sau mai bine zis interpreții care cântă în acestă limbă. În anumite perioade a călătoriei mele creative am sărit de la un interpret la altul, fiind inspirată de voce sau stilul interpretativ al acestuia. Când am început să înțeleg textele, am început să aleg mesajele cântecelor.

Așa am descoperit ca Christina Aguilera cântă în spaniolă și o perioadă, acum mulți am ascultat-o. Am descoperit cu mulți ani în urmă interpreți care erau deja cunoscuți în întreaga lume, dar și cei care vedete doar în Spania.

Am descoperit melodia ”Camisa Negra” a interpetului Juanes până să o văd în topuri.

Pe parcursul acestor aproape 20 de ani, de când m-a cucerit muzica spaniolă am ascultat foarte mulți interpreți și banduri, dar aș vrea să vă recomand ceea ce astăzi am play list-ul meu.

Poate cineva găsește ceva care să fie la fel inspirație.
În caz că ați găsit ceva bun, rămân cu sufletul împăcat că am dat mai departe ceva util!
Să aveți spor la inspirație!


Comentarii