Unde găsesc motivația interioară?!

Pentru început aș vrea să explic în câteva cuvinte ce este MOTIVAȚIA INTERIOARĂ. Aceasta pentru că până acum doi ani, nu am realizat că anume așa se numește și mai ales că poți să o ajuți să fie din ce în ce mai puternică. Posibil să greșesc pe undeva, pentru că teoria despre motivații nu am citit, dar voi relata ceea ce am înțeles eu din experiențele mele personale, inclusiv cele proiectate pe persoanele din anturajul meu.
MOTIVAȚIA INTERIOARĂ - este acea energie, putere, forță care stă în spatele unei acțiuni. Este ceea ce ajută să valorifici potențialul tău personal și să crești, dacă nu intervine prea mult motivația exterioară.

MOTIVAȚIA EXTERIOARĂ - sunt factorii externi care ne motivează, adică bani, statut, influență, opinia publică.

Deseori avem greșita impresie că motivația exterioară ne aduce cel mai sigur și stabil rezultat. Dar de cele mai multe ori, acest tip de motivație este superficial și limitat. Dacă alegem să fim motivați exclusiv de factorii externi, vom ajunge să avem mari dezarmări, frustrări și căderi emoționale.

În schimb motivația interioară este nesecată. Atât timp cât trăim vom putea să ne motivăm personal, ținând cont de personalitatea noastră și... principiile noastre morale.

Cu siguranță, mulți vor spune că fără motivație exterioară nu e posibil! Că banii azi fac totul! Și așa mai departe...

Bine! Ideea este să nu prevaleze motivația exterioară!

Eu mereu am fost motivată un pic mai mult decât statutul pe care îl pot obține sau banii. Am căutat mereu să găsesc oameni în jurul meu cu care să am o legătură energetică sau altfel spus să fiu pe aceeași lungime de undă. Motivația mea interioară era să fiu un suport și inspirație pentru acestă lume.

Nu întotdeauna a fost ușor! Dar am reușit pentru că am ținut să alimentez cumva acestă motivație interioară! Cum? Prin credință și încredere în oameni! Prim amintiri și frazele spuse de oamenii importanți intrați în viața mea de-a lungul celor aproape 40 de ani ai mei. Aceste fraze, amintiri, situații, citate etc,  le readuc în viața mea, în momentele cruciale, când nu mai găsesc parcă această motivație.

Iată cum găsesc motivație interioară:

* Îmi amintesc de bunica.
Bunica îmi povestea des întâmplări populare, adevărate sau mai puțin adevărate, care care aveau mereu o morală. M-au marcat mult întâmplările de pe timpul războiului și cum străbunica își apăra copiii în cea perioada de foame și neliniște. Dar au rezistat, cu multă încredere și dragoste pentru copii. Dacă ele au putut, eu care sunt continuarea lor nu am cum să nu pot!

*Închid ochii și o văd pe mama
Mama mi-a zis mereu că o mamă poate tot! Și este mereu în spatele copilului, fizic sau spiritual, pferindu-i siguranță și sprijin în caz că se împiedică și cade! O sun pe mama și chiar dacă vorbim despre cu totul alteceva... toate cele ce am învățat de la ea revin.
*Îmi aduc aminte despre visele mele, încă din copilărie și le notez pe o foaie
Visele și aspirațiile sunt cea mai mare dovadă de motivație interioară. Când îți realizezi un vis cât de mic și nu abandonezi ideea, vei fi motivat să continui și cu vise mai mari.
*Îmi sun prietenii, care pur și simplu o să mă asculte și o să mă întrebe ce vreau cu adevărat și atunci găsesc singură răspunsul și puterea de a inainta

*Cumpăr cărți de dezvoltare personală și nu doar, care nu reușesc poate să le citesc, dar care stau undeva la îndemână și când sunt super obosită și epuizată, deschid aleatoriu o carte. Uneori doar o fraza sau câteva pagini îți aduc acel ”SIGUR CĂ POT!”
*Ascult muzică și poezie.
Anume ascult, și nu citesc, pentru că uneori o frază sau un refren îmi aduce acea stare de bine dispunere și energie, că vreau să întorc munții în acea zi. Ultimul timp ascult asta
https://www.youtube.com/watch?v=3u0ksrOKiZc&list=RD3u0ksrOKiZc&start_radio=1

*Programez ziua și încerc să nu deviez (încă mai am de lucru)
Când e haos în viața ta, nu găsești timp pentru a căuta motivația interioară. Așă că programarea zilelor, până în mici detalii îți face ordine în viață și îți oferă timp pentru tine.
*Îmi ofer mici plăceri
o cafea băută cu un suflet drag, o oră de somn când mă simt epuizată, o oră sau două ”rătăcind” printre rafturile cu cărți. Toate astea îți oferă în primul rând timp pentru tine și pentru a te gândi la ce te motivează la moment sau cum vezi tu rezultatul unei anumite acțiuni.
Și mai sunte multe chestii și fraze care mă ajută, dar întotdeauna încep cu fraza care mi-a zis-o acum aproape doi ani prietena mea Tosha Ferdean.

 ”Înainte de a fi soție, mamă, fiică, coleg, prieten sau oricine altcineva, EȘTI OM. Ești o ființă vie, care are emoții și care poate greși sau obosi. OAMENII nu sunt și nu pot fi perfecți. Doar ROBOȚII sunt perfecți (dar și aceia au scurtcircuite)”
Așa că, aer în piept! Eu sunt ceea ce vreau să fiu și știu că ceea ce ofer mi se întoarce, prin oameni și prin energie pozitivă!


Comentarii

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu