O întâmplare mai convingătoare decât o sută de cuvinte!


Mai știți momentul cela când copii se îmbolnăvesc exact în weekend sau în vacanță?
Sau cum porți cu tine trusa medicală trei ani în vacanță și nu ai nevoie de ea și apoi o dată nu o iei și exact atunci copilul face febră sau ia o enteroviroză?

Am doi băieți și am avut astfel de situații de foarte multe ori. Cel mai mult m-a prins pe nepregătite la mare, când medicamentele au denumiri comerciale diferite, iar tu nu știi nici limba localnicilor. Altădată, eram la țară și acolo farmaciile au alt program de lucru (unul foarte scurt și deloc în weekend).
După mai multe surprize de acest gen mi-a fost foarte frică să renunț la tot felul de ajutor din farmacii, dar am zis să încerc. Așa, acum 3 luni am schimbat trusa medicală mare pe câteva cutii de drajeuri Acumullit SA. Totul ok și rezultate foarte bune la capitolul creșterea imunității (despre acesta puteți citi aici), dar surprizele cu virozele și tot felul de provocări ale copilăriei în weekend nu ne-au părăsit definitiv.
Astfel, în sâmbăta  Paștilor cel mic a început să tușească foarte urât, în reprize rare dar până la vomă. Eram la 80 km de Timișoara și nici nu știam dacă este farmacie acolo. Aveam doar ceai de mușețel și drajeuri , pe care le port meru cu mine pentru prezentare (logic pentru un consultant). Așa că, știind ce coctail de ierburi și fructe se recomandă în acest caz, am dat piciului meu 3 drajeuri (MLS, ALT,GRW) și în jumătate de oră încă o tură, pentru că așa foloseam o schemă pentru produsele homeopate când juniorul era mic. Nu a tușit deloc în noaptea aceea. Iar dimineață am repetat coctailul de ierburi din cele trei drajeuri + plus mult ceai și apă. Spre seară tusea a devenit umedă și mai deasă. Am stat la țară o săptămână după asta și a fost totul ok.
Sâmbăta aceasta istoria s-a repetat. Eram tot la 80 km de la Timișoara. Dimineața la ora 5 mezinul s-a trezit plângând că îl doare urechea . Am verificat să văd dacă e sigur urechea și nu gâtul... Era gâtul cu durerea care se extindea spre ureche. Avea cred și puțină febră, mi se părea călduț, dar nu aveam termometru să măsor temperatura corpului. I-am făcut un ceai și am repetat schema de data trecută – MLS, ALT, GRW . Am revenit  în oraș peste 2 zile, în care a fugit prin ploaie și s-a jucat cu apă din furtun.
NOTĂ!!!
Drajeurile nu l-au tratat, dar i-au ajutat imunitatea să iasă mai ușor din această provocare. E ca și cum ar fi băut mai multe căni de ceaiuri din plante preparate de bunica, doar că într-o formă plăcută. Iată ce plante conțin drajeurile despre care am vorbit mai sus.

MLS - Produs antiparazitar. Ajută la restabilirea sănătății și eliminarea definitivă din organism a paraziților, fără a produce reacții adverse. Efecte: luptă cu cel puțin 250 de paraziți din organism; contribuie la restabilirea și curățarea întregului organism; face față nu doar viermilor intestinali, ci și infecțiilor fungice, restabilind imunitatea după acțiunea paraziților; a fost creat special pentru a ajuta organismul să mențină nivelul echilibrat de microorganisme, fără să împiedice dezvoltarea bacteriilor bune.
ALT - Produsul care luptă cu alergia. Un amestec unic de ingrediente naturale care oferă ajutor pentru problemele respiratorii fără a afecta organismul. Efecte: contribuie la întărirea imunității, dar și a rezistenței organismului la factorii nocivi din mediu; menține sistemul respirator sănătos; îmbunătățește proprietățile reologice ale sângelui sau fluxul neobstrucționat de fluide.
GRW - Produs unic, ajută la întărirea imunității și menținerea pentru mult timp a tinereței și forței fizice. Complexul de vitamine și minerale, îmbogățit cu fibre alimentare, necesare organismului uman. Efecte: contribuie la întărirea sistemului de protecție imună a organismului și crește rezistența la boli infecțioase; menține tinerețea, încetinind procesele de îmbătrânire, și contribuie la restabilirea funcției memoriei, având și acțiune imunomodulatoare; menține vederea clară, gândirea clară, flexibilitatea și mobilitatea corpului, și coordonarea mișcărilor; contribuie la îmbunătățirea procesului de dezintegrare și asimilare a proteinelor, normalizează microflora tractului gastrointestinal; contribuie la creșterea capacității de muncă.




Comentarii