Lipsa de informare este deseori cauza îmbolnăvirilor

De foarte multe ori refuzăm să citim sau să ascultăm o informație, doar pentru că este adusă de un numit brand sau o anumită companie.

Dar cum ar fi, ca măcar uneori să facem abstracție de produsul sau compania care ne vorbește despre sănătate și să AUZIM informația principală?

Cum ar fi dacă nu am schimba postul tv, radio sau nu am nega din start cee ace încearcă să ne spună anumiți reprezentanți ai companiilor farmaceutice sau de alt gen? Ci să extragem informația de bază și să facem propriile noastre cercetări?

Cam ceva de genul – ai încredere, dar nu înceta să verifici informația și pe cont propriu.

Mereu am crezut că știu destul de multe despre imunitatea copiilor și cum să am grijă eu, ca părinte de ea. Cu toate astea, juniorul meu a avut o copilărie destul de ”plină” de tot felul de angine, viroze și dizbacterioze. Și asta pot confirma toți cei care mă cunosc de 10 ani încoace. Practic nu era eveniment de familie sau călătorie fără dureri de burtă sau de gât. Am încercat multe de toate, îndrumați de unii medici cu ”nume” din Republica Moldova. Dar nimeni din ei nu mi-a zis că există sute de bacterii care pot să afecteze organismul nostru, nu doar paraziții ”copilăriei” sau ”a mâinilor murdare”.
Nimeni din ei nu mi-a zis că acești paraziți pot să ne ducă de nas, manifestând simptomele diverselor boli. Și de cele mai multe ori, noi tratăm o boală pe care nu o avem sau ani la rând nu înțelegem de ce tratamentele nu dau rezultate chiar dacă respectăm tratamente numeroase.

Eu personal nu am știut că tulburările de somn, oboseala, diarea, alergia, astmul, durerile musculare și articulare, anemia, problemele pielii, scleroza multiplă, hemoroizii și alte boli, pot fi de fapt semene ale parazitozei.

Poate dacă aș fi știut la momentul în care copilului meu de 3 ani i-au prescris mai multe medicamente pentru că au zis că are lamblioză, aș fi procedat altfel. Deși atunci m-a fulgerat ideea de ai da ceea ce mi-a dat și mie bunica în copilărie și anume lapte cu usturoi și lapte cu pelin, plus ceva ceai dezgustător, am mers pe recomandarea medicilor și după două săptămâni de tratat paraziții, a trebuit câteva luni bune să restabilim microflora intestinală cu bifido-bacterii greu de găsit la Chișinău și deloc plăcute la gust.
Ulterior am tot tratat dizbacterioze și diarei, apoi constipații. Și tot de ce era nevoie doar să caut cum în mod cât mai natural să curăț organismul de paraziți. Sunt atâtea ierburi și plante care combinate cum trebuie, așa cum o făceau bunicii noștri, pot să ne salveze de multe problem de sănătate, fără alte complicații. Nu exclude că există situații unde fără intervenție medicală serioasă nu se poate, dar nici chiar să dai medicamente la fiecare jumătate de an copiilor pentru deparazitare.

Paraziții sunt peste tot și mai ales vara, când apar și țânțarii sau alte insecte transmițătoare de tot felul de microbi.
Nu vă impun alegerea mea, dar vă rog să citiți un pic despre parazitoze și să ascultați material video, chiar dacă sunt realizate sau plătite de anumite firme/companii. Cu cât mai informați veți fi cu atât mai ușor vom putea face diferența între ce este bun și ce este rău.

Am ascultat, privit foarte mult la acest capitol în ultima lună și încă sunt dezamăgită de mine că nu am făcut-o atât de insistent până acum.

Și da! Poate greșesc pe undeva, dar am avut posibilitatea să testez un produs din gama ACUMULLIT SA destinat deparazitării organismului și am realizat că pe lângă faptul că copii mei au scăpat de paraziții intestinali, soțul folosind același produs (MLS) a simțit o scădere a durerii de articulații (pe care noi le tratam cu unguente antiinflamatoare și efectul era doar de moment), iar eu am reușit să scap de durerile de gât și stările de oboseală.
Dacă doriți să aflați mai multe detalii despre produsele natural ACUMULLIT SA și spectrul lor de acțiune mă puteți contacta în privat.

La fel puteți încerca și alte metode sau produse naturiste.

Ceea ce am vrut să înțelegeți prin acest articol este că trebuie să ne informăm și să încercăm să avem încredere în produsele naturiste, pentru că ele chiar de au efect mai lent, este unul de durată.



Comentarii