Cum salvăm un joc cu un pic de... creativitate?!

Cred că nu este ceva nou sau ieșit din comun să auziți de la copii că s-au plictisit de jucăriile lor. Și cum să te plictisești când sunt zeci sau sute la număr, care mai de care frumoase și distractive.
Să fi avut noi măcar un sfert din toate astea? Nu-i așa că te-ai gândit la sta de nenumărate ori?
Păi tocmai că nu le-am avut ne par super interesante, iar pentru ei e ceva obișnuit...

Și ce facem, dar? Fugim la magazin după o altă jucărie sau îl lăsăm să se joace un pic la telefon sau tableta doar ca să nu se plictisească?

Am o idee mai bună, dar care îți va răpi și din timpul tău de relaxare... Luăm un joc de care copilul s-a săturat și îi reinventăm regulile. Același joc dar cu alte reguli, poate să devină un joc nou.

Iată cum am făcut noi cu jocul X și O sau TIC TAC TOE de la IngenioPlay. După mai multe seri în care am tot jucat după cum scrie regulamentul, mezinul s-a săturat... sau asa cum spune el - ”s-a plictisit”.

Am luat jocul, l-am desfăcut și m-am uitat câteva minute la el, ca să văd ce mai pot inventa. Și... invenția a venit chiar de la junior.

Am făcut un turn și l-am testat la rezistență. Am încercat să îl dărâmam cu un O dar nu am reușit, nici cu X nu a mers și am rezolvat cu mâna.



Am improvizat forme și am încercat să ghicim ce este sau cu ce seamănă.




Am făcut un perete din X și O și ne-am uitat prin el, după care am pus creioane colorate... Fiecare rând o nuanță, apoi am făcut culorile curcubeului. După care, cu un ciocănaș sau chiar cu degetul am împins culorile, numindu-le și spunând cine are acestă culoare



Iar când inspirația a secat, am combinat 3 jocuri de la IngenioPlay și 30 de minute Ștefan a fost ocupat...

PS: Dacă sunteți în Timișoara puteți testa aceste jocuri la MGM Evens - un spațiu creat pentru expoziții, ateliere și petreceri pentru sărbătorirea unei zi de naștere unde locul de joacă este pentru copii începând cu vârsta de 10 luni.

PS2: jocurile de mai sus pot fi cumpărate de aici https://www.facebook.com/ingenioplay/

Comentarii