Un joc care te inspiră să creezi jocuri!

Sunt o mama care petrece ore întregi în magazinele de jucării și librării. Mă informez înainte de a merge și analizez darul care urmează să-l fac din perspectiva educațională... Nu cumpăr niciodată ”ÎNCĂ o carte” sau ”ÎNCĂ o jucărie”. Vreau neapărat să fie utilă în timp și, de ce nu, cu posibilitatea de a o putea ”renaște”. Așa că în 12 ani am tot adunat câteva jucării și cărți inteligente în biblioteca copiilor mei, despre care aș vrea să vă povestesc și vouă.
O să încep cu o jucărie cumpărată relativ recent. Un puzzle din lemn care are încă două propuneri de joc incluse. Noi, însă, cu mezinul de 3 ani, am reușit să improvizăm încă câteva mini-jocuri interactive, pe care vi le prezentăm cu mare drag. Poate va fi o provocare pentru picii voștri, ca să improvizați ceva nou din jocurile pe care le aveți deja acasă.

Multifuctional Puzzle Jenga, varsta 3+ (mi se pare tare atractiv chiar de la 2 ani și până la 99). Este din lemn. Culori aprinse. Nu miroase a vopsea. Pret 250 mld sau cca 50 Ron.

1. Pista de curse pentru mașinuțe

2.Tunel pentru biluțe colorate


3. Casuță pentru biluțe și garaj pentru mașinuțe

4. Domino în trei culori

5. Joc de îndemânare Turnul instabil și încă o improvizare a caselor cu multe etaje (așa cum le faceam eu în copilărie cu resturi de lemne)

6. Puzzle colorat cu animăluțe... fiecare cu povestea lui

Concluzie - Cred că fiecare părinte va găsi cel puțin încă un joc pe care ar putea să-l improvizeze din piesele acestui puzzle. E nevoie doar de puțină creativitate și TIMP pentru a te juca cu cel mic. De cele mai multe ori, ei sunt adevărați genii la inventat jocuri. Alimentați-le această calitate, oferindu-le timpul, atenția și desigur dragostea voastră!







Comentarii