Ce am găsit în Timișoara?

De când am plecat de acasă, am încercat să mă adaptez și am început a căuta...

Nu știam ce caut sau pe cine? Poate chiar pe mine mă căutam...
Vorba unei poezii de ale mele din adolescență.

Și mă dispera acestă căutare de nuștiu ce și nuștiu cum, pentru că mă deruta. Zile întregi încercam să găsesc un ”ceva” anume și după o perioada deloc ușoară, am găsit! Și nu doar răspunsul la întrebarea ce caut, dar și inspirația la pachet.

De fapt căutam ceea ce mă definește și ce am lăsat la peste 600 de km de locul unde mă aflu... comunicarea cu oamnei calzi și foarte creativi. Asta am respirat ultimii ani, la revista Odoras - oameni și multe idei creative și îndrăznețe. Și asta căutam printre frumusețea și necunoscutul din Timișoara. Și ce împlinire pe capul meu să descopăr WORK AT HOME MOMS Timișoara și câteva mămici exploziv de creative.  Două din ele m-au ajutat enorm (și continuă să o facă) să mă mobilizez și să fac ceea ce îmi place. O fac prin invitația la cafea sau prin ceea ce știu mai bine să creeze...

ToshaDor sau Artonino - este un vulcan de idei și emoții pozitive. Iar când nu e în preajmă, mă motivează cu vidio-urile de pe canalul ToshaDor

Karola Ioniță sau tânăra mămică căreia îi zâmbește chipul și e mega pricepută la organizări și conexiuni între oamenii creativi în cadrul WORK AT HOME MOMS Timișoara.

Sunt sigură că urmează să descopăr și alte mame creative și deschise la comunicare, despre care o să scriu neapărat, aici dar și în altă parte... poate...



Comentarii