PROVOCARE in PLOAIE

Cui nu plac provocarile? Iata de ce vreau sa va provoc la visare...Ei, bine, vet-ti spune! Sa viseze poate oricine, cand vrea...Dar eu vreau sa visam acum, impreuna! Pentru aceasta, faceti-va comod, intr-un fotoliu, pat sau scaun, potniti aceasta melodie Faceti click aici
si cititi cele descrise mai jos....
PS. Fara muzica a nu se citi!!!!!

Ploua...
O ploaie de vara calda si plina de visare.
Stau in ploaie si numar picaturile care imi mangaie palmele. Simt cum pentru prima oara ador ploaia.
Vreau sa o cuprind si...o cuprind cu toata dragostea mea.
Ea ma imbratisaza si ma invita la dans. Dansez! Dansez asa cum nu am mai dansat de foarte, foarte mult timp.
Privesc in sus, prin acest labirint din stropi si parca as trece printr-un labirint al timpului. Si simt ca daca am sa ma opresc din acest dans si am sa ies din acest labirint am sa fiu cu cativa ani buni in trecut. Atunci cand nici o grija nu putea sa imi rapeasca acest dans in ploaie. Cand alergam descult prin ploaie si visam la o dragoste mare si un viitor cat mai luminos. Ploua...nu vreau sa ma opresc din acest dans al ploii. Acest dans care a oprit timplul in loc. A facut barter cu timpul si mi-a dat mii de picatur in schimbul a cateva clipe.
Ploua....
Pic-pic in palme, pic-pic pe fata, pic-pic pe suflet....pic, pic,pic!!!! 

Comentarii