Munca sau dedicatie?

A trecu mai mult de o luna, de cand am inceput sa imi incerc fortele in ceva nou pentru mine - producatorul unei emisiuni tv.
Este ceva nou, e ceva frumos, dar despre care am atatea de invatat. Pana la urma asta ne este menirea noastra, a oamenilor, sa invatam cat traim. Alaturi de o echipa foarte buna (si asta nu zic ca sa ma fac bine pe langa ei!) invat zi de zi ce este televiziunea. Sunt greseli, sunt scapari sau intarzieri de idei, dar cu fiecare data inteleg ca echipa este mai mult decat un cuvant, este sustinere si intelegere, si inca...acceptate a ceea ce esti si cum esti. Despre ei, colegii mei (toti - si de la tv si de la radio) am sa scriu alta data, mai mult...Acum vreau doar sa multumesc echipei Acasa la Noroc pentru munca care o facem si pentru satisfactia fiecarei emisiuni reusite. Artur,Iurie, Dianna, Vlad, Vova, Vladimir, Victor, Natalia, Dima, Sergiu si toti cei care sunt alaturi de noi in fiecare zi.
Iata aici puteti vedea tot ce inseamna Acasa la Noroc de la 14 februarie incoace...

http://www.noroc.tv/emisiuni/video/acasa_la_noroc





Comentarii