Acolo unde primavara se pierde...

Acolo unde primavara se pierde in ochii mei inndragostiti de viitor, acolo unde florile ma imbata si ma striga, acolo unde as vrea sa fiu acum si ...acum! Acolo unde e lumea mea...unde eu alerg prin acest camp de lalele, unde Criss imi alege culoarea, iar o fetita dulce imi zambeste, acolo unde ochii mei sunt ai lui, acolo e casa mea!!!!!!!!!!!!!! Nu vreau castel, vreau o casuta mica, cu ferestre mari si pline de lumina. Prin aceste ferestre sa patrunda o avalansa de lumina si caldura, care sa imi mangaie copiii si sa ma trezeasca dimineata. Vreau o gradina mica, unde sa stam tolaniti cu toata familia si sa ghicim ce reprezinta norii. Vreau o lume a mea...mica...dar atat de incapatoare! O lume in care sa aiba loc fiecare persoana dornica de fericire si intelegere!
E greu sau usor sa ai o lume a ta?

Comentarii