Acolo unde fiinta mea zboara!!!

Zic ca vreau...Tac...Zic ca pot...Oftez...Zic ca am...Va am pe voi dragi colegi.
Am ceea ce nu poate fi redat in cuvinte... Am...Simt...Traiesc!!!
Intru pe ușă si un zâmbet dulce ma întâmpină (Mariana, floare de primavara!), pașesc si intru cu frica......Ghena zâmbește, Tolea la fel, iar Sergiu...spune anecdote....Zâmbesc!? Tu ce zici, dragă colegă Nadia? Atat de de deschisă, și gata sa oferi o mana de ajutor...Valerica vine aproape de ora 13.00. Timida zice ”Bună!!!” Cineva zâmbește sau ziceo gluma...Tace si trece cuminte (așa cum pare prin viață!)  in studio. Marta...este si nu e....Fuge ca un titirez. O ador pentru forța de munca și copilăria din ea! AAAA...In studio...Indiana si Sandu...pereche...vreau nespus de mult sa aud piesa lor in duet! Îi aud repetând acolo...vreau sa știu mai mult, dar ...ascund! Ies..merg pe lângă Mariana (care îmi zâmbește :) ) si dau cu ochii de o dulceata de colega - Viorica. Imi zambeste si ea! Merg la TV. Trec pe la contabilitate si cu careva emotii rog sa iau o cafea, multumesc. Deschid ușa la departamentul ȘTIRI. Diana, Ana, Lena, Ghena, iar pe partea cealalta ...băieții - cu șefu ...Victor Pogor în frunte! Vlad, of Doamne, iar ma tem să mă apropii...ca sa nu ma dojenească Artur! Dar știu ca vine ora 18.30 cand Vlad & Co. va fi alături de mine la ACASĂ LA NOROC. Zâmbesc si trec mai departe! Șefu...d. Nicu si Artur. Când bat la ușă, inima bate cu 200 pe minut. Dar intru și știu ca indiferent de ce aș auzi, voi primi și un zâmbet. (ASTA CUM INTERPRETĂM d. NICU?). Iaca și regia!!!!
Nătălița, Dima, Sergiu, Ștefan, Iura (gătește temele...) mereu zice OK și întreabă mereu - d-na Bodiu totul e OK? Zic da și fug să devastez telefonul.
Asta sunt! Asta vreau!!! Echipa mea radio și TV. Dacă nu ii vad o zi, parcă ceva nu e in regula....Dacă nu ii vad două zile...TRAGEDIE...

TREBUIE LA LUCRU!!!!!!!



Comentarii