Sampanie si ganduri...

Ai stat vreo data in fata computerului sau al unei foi de hartie cu un pahar de sampanie in  mana?
Nu, nu imi place sa beau, dar, uneori, simt nevoia sa il tin in mana. Este cum as ciocni cu cineva foarte drag sau cu cineva aparte...
Cu cineva care imi intelege gandurile si suspinele. Azi am luat un pahar, am turnat sampanie, si ...l-am dus la bucatarie. Nu mai am nevoie de el!
Au aparut in viata mea oameni cu care pot sa imi impart gandurile si cu care pot vorbi in aceleasi sentimente...M-a sarutat sotul si mi-a spus ca ma lasa cu prietena mea, cu sora mea...Chiar daca am o sora (se numeste Tatiana) nu la ea s-a referit! Stiti cine e? Stiti unde e? Aici...la o un gand departare...Astazi cu ea vreau sa beau sampanie! Stiti de ce? Pentru ca sunt...pentru ca e!!!

http://www.youtube.com/watch?v=0RU7ZtYqquE&feature=related

Comentarii