REZULTAT: 1-a lună de drajeuri ACUMULLIT SA

Pe piața din România și Republica Moldova sunt mai multe companii de tip MLM cu produse de înaltă calitate sau cu produse dur criticate. După participarea la prezentarea produselor și strategiei de marketing a companiei APL, am decis că vreau să știu mai multe despre cele auzite și evident să mă convind de rezultate. Astfel a început investigațiile mele, informarea și căutarea părerilor pro și contra din toate țările(50 la număr) în care aceste produse au ajuns.

De mai bine de o lună, eu și soțul am început să luăm drajeurile ACUMULLIT SA ale companiei APL. Am zis să vedem rezultate noi, părinții până a le oferi copiilor. După o lună, am început să dau copiilor și am zis să fac o mini agendă a rezultatelor mele personale și să devin consultant, pentru cei care vor să treacă de la folosirea medicamentelor sintetice din farmacii la o sănătate menținută natural.

Așa dar, prima etapă pentru familia noastră a început cu o combinație de drajeuri.
Soțul a ales MLS; ALT și STP, iar eu am zis să iau MLS, ALT și RLX.


Deși la prezentare s-a menționat că aceste produse nu au efect imediat, pentru că este nevoie de o perioadă de circa trei luni ca organizmul să se alinieze pe suportul natural din aceste drajeuri, rezultatele le-am putut constata în mai puțin de o lună. Și aici mă refer strict la noi, cum au reacționat copiii la aceste drajeuri am să vă scriu în altă postare după ce se va împlini exact o lună.

Deci, eu personal am scăpat de senzația de supraoboseală și nopțile ”albe”. Cum vine ora 22.00, mă deconectez împreună cu copiii. Nu mă trezesc noaptea și apoi să mă chinui să adorm până dimineață. Am rezolvat problema tranzitului intestinal. Am simțit careva schimbari la nivel intestinal și nu doar. Timp de o lună nu am luat nici un fel de viroza sau răceală, chair dacă m-am aflat în continuu în colectiv cu persoane cu febră, frisoane și alte simptome (colegele mele pot confirma oricând acest lucru). Și sinusitele sau faringitele au fost destul de dese până acum. Chiar dacă seara aveam senzația de nas înfundat, dimineața după ce luam ALT, totul dispărea. 

Soțul a trecut și el fără vreo răceala luna asta, în contextul în care el lucrează în spații unde este foarte rece și curent. Chiar mi-a zis de câteva ori că se pare că iar a răcit, iar dimineața după ALT și STOP nu rămânea nimic din presupunerile lui. În plus, timp de o lună soțul nu a mai simțit dureri în picioare și spate (urmările jobului și a lucrului de 36 de ore fără somn uneori). 

Înainte de a lua drajeurile ACUMULLIT SA am făcut niște investigații de laborator, în urma cărora ar fi trebuit să luăm antibiotic, dar am decis să amânăm deocamdată și să repetăm aceste investigații în aprilie, din motiv că schimbările au intervenit fără a lua medicamente. Au ”lucrat” drajeurile și în această direcție vom vedea după ce repetam investigațiile, cert este că ne-am simțit mai bine și vrem în continuare să ridicăm imunitatea în acest fel plăcut și gustos.

Pentru a doua lună am schimbat puțin drajeurile și o să revin cu rezultatele după ce le terminăm. Așa că eu luna acesta iau MLS, ALT și PWR, iar soțul va testa SLD, împreună cu MLS și ALT.

Și puțin despre fiecare:

MLS - Produs antiparazitar. Ajută la restabilirea sănătății și eliminarea definitivă din organism a paraziților, fără a produce reacții adverse. Efecte: luptă cu cel puțin 250 de paraziți din organism; contribuie la restabilirea și curățarea întregului organism; face față nu doar viermilor intestinali, ci și infecțiilor fungice, restabilind imunitatea după acțiunea paraziților; a fost creat special pentru a ajuta organismul să mențină nivelul echilibrat de microorganisme, fără să împiedice dezvoltarea bacteriilor bune.
 ALT - Produsul care luptă cu alergia. Un amestec unic de ingrediente naturale care oferă ajutor pentru problemele respiratorii fără a afecta organismul. Efecte: contribuie la întărirea imunității, dar și a rezistenței organismului la factorii nocivi din mediu; menține sistemul respirator sănătos; îmbunătățește proprietățile reologice ale sângelui sau fluxul neobstrucționat de fluide.

STP - este un ajutor rapid și eficient contra durerii. Datorită acțiunii antiinflamatoare și contraedemice, înlătură cauzele senzațiilor de durere. Efecte: componentele produsului sunt ușor de asimilat, contribuie la funcționarea normală a sistemului cardiovascular, restabilesc fluxul sangvin în patul venos și activează fluxul de sânge capilar; substanțele active aduc tensiunea arterială în limitele normale; extractele de pomușoare și plante asigură un efect analgezic rapid; antioxidanții neutralizează cu succes toxinele și reduc procesul inflamator; complexul nu doar te scapă de senzațiile de durere, dar și suplinește nevoile organismului în vitamine și microelemente;  scoarța de salcie albă are un pronunțat efect antiinflamator;
extractul din frunze de zmeură are acțiune hemostatică și de purificare a sângelui; cucuta are efect spasmolitic și anticonvulsiv.

RLX - Componența unică a drajeurilor RLX nu doar calmează, dar și conferă siguranța și hrănește organismul cu vitamine și minerale necesare, având grijă de sănătatea celulei nervoase. Efecte: are o acțiune sedativă ușoară, reducând iritabilitatea crescută; ameliorează nervozitatea și senzația de neliniște, asigurând o stare calmă chiar și în cele mai stresante situații;  crește tonusul, devenind sigur pe sine;  îmbunătățește starea de spirit și crează emoții pozitive; contribuie la restabilirea fazelor unui somn sănătos; îmbunătățește procesul metabolic și stimulează activitatea creierului; ajută la combaterea efectelor negative ale stresului, restabilind sănătatea sistemului nervos.

GRW - Produs unic, ajută la întărirea imunității și menținerea pentru mult timp a tinereței și forței fizice. Complexul de vitamine și minerale, îmbogățit cu fibre alimentare, necesare organismului uman. Efecte: contribuie la întărirea sistemului de protecție imună a organismului și crește rezistența la boli infecțioase; menține tinerețea, încetinind procesele de îmbătrânire, și contribuie la restabilirea funcției memoriei, având și acțiune imunomodulatoare; menține vederea clară, gândirea clară, flexibilitatea și mobilitatea corpului, și coordonarea mișcărilor; contribuie la îmbunătățirea procesului de dezintegrare și asimilare a proteinelor, normalizează microflora tractului gastrointestinal; contribuie la creșterea capacității de muncă.

PWR - Drajeurile PWR woman readuc și mențin acel aspect minunat al tinereții, soluționând trei cele mai importante probleme ale sănătății intime a femeilor: dezechilibrul hormonal și tensiunea psiho-emoțională; normalizează nivelul de hormoni, elimină stresul psihologic și are o acțiune tonifiantă și de îmbunătățire a stării generale; tulburări ale sferei intime; schimbările în organismul femeii în perioada menopauzei; se reduc efectele dezechilibrului hormonal, îmbunătățesc nutriția țesuturilor din organismul, normalizează echilibrul energetic, dar și încetinesc dezvoltarea proceselor hormonodependente.

SDL - formulă din șase componente – cele mai bune pentru sănătatea articulațiilor. SLD nu doar ameliorează funcțiile și sănătatea articulațiilor, dar și încetinește procesele de distrugere a țesuturilor conjunctive și sunt potrivite pentru toți cei care vor să aibă un mod de viață activ și să-și mențină sănătatea articulațiilor pentru mulți ani înainte. Efecte: împiedică procesul de distrugere a țesutului cartilaginos, a oaselor și articulațiilor, coloanei vertebrale, tendoanelor și ligamentelor, ajută la activarea procesului de regenerare a acestora; contribuie la îmbunătățirea mobilității articulațiilor și la stimularea producerii de lichid sinovial; contribuie la inhibarea procesului inflamator, a edemelor de la nivelul articulațiilor și a țesuturilor periarticulare; activează procesul de refacere și întărire a tendoanelor, ligamentelor și pielii; stimulează sinteza de colagen și elastină; accelerează procesul de sudare a oaselor și articulațiilor după traume, fracturi și intervenții chirurgicale; împiedică procesul de demineralizare a țesutului osos; previne îmbătrânirea prematură a pielii și formarea vergeturilor.

Pentru mai multe detalii, vă aștept în privat pe pagina de facebook




Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. preturile difera daca le procurati ca si consumator sau ca si partener in companie. Altfel spus este pret cu amanuntul si cu ridicate. Fie 25 euro sau 50 euro

      Ștergere
  2. Aceste drajeuri sunt dulci?daca nu sunt ,unde le gasesc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Drajeurile sunt dulci, suportul în care sunt puse extrasele din plante, fructe și legume, este din melasă. Mai multe despre ele și compoziția lor puteți citi aici https://ro.aplgo.com/973478/acumullitsa/
      Drajeurile pot fi cumparate la liber sau prin înregistrare în companie. În ultimulcaz prețurile sunt mai mici.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu