Muzica florilor

Ai știut că florile pot cânta?
Ai ascultat cum cânta florile când le strângi în brațe și le parfumezi cu aroma sufletului?
Florile exista pentru a ne bucura simțurile și a ne umple cu culoare orice gol din suflet!
Când cineva mă vede cu flori, automat întreabă dacă nu cumva e ziua cuiva de naștere sau este vreo sărbătoare. Am încercat să justific această întrebare puțin cam... stupidă, dar așa și nu mi-a reușit.
Oare chiar trebuie un motiv anume pentru a dărui flori? Ce dacă eu astăzi am chef să iau o floare și să o dărui unei colege sau unui coleg? Eu simt că astfel voi rupe un zâmbet de la cineva și asta îmi va face ziua mai plina, mai veselă!
Oare chiar trebuie să fii privit ca un lingoșitor dacă aduci fără vre-un motiv flori șefului sau profesorului? Aducând o floare sau niște crenguțe parfumate de arbust, faci fericită (la nivel psihologic) persoana cu care comunici mai mult de jumatate de zi!
Oare chiar  trebuie să mă simt vinovată în fața unei persoane dragi, ca să îi aduc flori în semn de împăcare? Bucurând pe cei dragi cu flori ne reflectăm în bucuria lor!
NU, nu e nevoie de motiv pentru a dărui flori peroanelor dragi, dar și persoanelor ocazionale din viața noastră! O floare provoacă un zâmbet, un zâmbet provoacă o atitudine, o atitudine provoacă o stare de fericire, iar fericirea ne face veșnici!
Eu am dăruit mereu flori fără a avea un motiv anume, doar pentru simplul fapt că iubesc florile, viața și oamenii! Am dăruit și voi dărui flori pentru că fericirea care o citesc în ochii celor care le primesc mă umple de energie pozitivă și gânduri mărețe. Fecare floare pe care o aduc în dar cuiva nu e neapărat scumpa (mă refer la bani), ci are o încărcătură emoțională. Primind o anumită floare, fiecare persoană își deschide o paranteză despre firea sa. Unii se bucură mai mult de trandafirii îmbobociți, alții se prăpădesc după crizanteme, iar ceilalți adoră florile de sezon... Câte ne poate spune această preferință despre personalitatea omului?! Dumnezeu a creat florile, ca ele să ne facă să vedem prin frumusețea lor și să uităm de tot ce-i urât!

DĂRUȚI FLORI... pentru că astfel vă îmbogățiți sufletul!



Comentarii